onsdag den 9. oktober 2013

En fin havedag



Det har sandelig været endnu en af disse fantastiske havedage!

Perfekt havevejr, når man nu skal lave lidt:  Og ja, så lige en pakke fra en helt ny leverandør, kan det blive bedre?

Her er hvad jeg modtog:

Lidt mere specielle løg og knolde fra bulbs & bollen i Holland. 
Kvaliteten er fuldt godkendt og firmaet er ført ind i mine Links.

Jeg fik en hel del i jorden idag, men måtte jo først lige få det op der allerede lå der:
Allium rosenbachianum! Et beskedent løg fra Litauen, sat på denne tid sidste år - er blevet til 2 flotte!
Sådan så den ud i maj:

Og i juni:

De kom tilbage i jorden, sammen med en hel del andet:
 Nederst lidt større løg fra Fluwel


 Og lidt højere oppe: En masse spændende fra netop B&B



Færdig arbejde.
Og der er mere på vej, meget mere!

Efteråret er da en dejlig tid...



12 kommentarer:

  1. Vi havde regnvejr i dag, så der skete ikke meget i haven. Der er lagt op til et spændende forår med de mange forskellige løg, du får lagt i jorden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie

      Ja, det er dejligt at have noget nyt at se frem til!

      Ha en dejlig aften

      Slet
  2. Det er altid lidt farligt at besøge din blog, man risikerer at blive fristet over evne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla

      Man skal passe på her i blogland - det er let at blive inspireret:)

      Ha en dejlig aften

      Slet
  3. Ja du har da haft travlt i dag, så var det jo godt, du ikke fik regn. Jeg gjorde heller ikke. Nu vil jeg lige kigge på dit link, det koster ikke noget, hvis jeg nøjes med det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth

      Det er gratis at kigge ja - hvis du kan nøjes med det;)

      Regnen kom ved en 17 tiden og da var jeg jo færdig, så det passede fint.

      Ha en dejlig aften

      Slet
  4. Hej Karsten
    Lader til du har haft gang i shopping genet her i år:) Jeg har også tidligere handlet hos B&B og de leverer gode ting,det bliver flot til foråret med alle de løg i blomst!
    Ha en god dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jan

      Ja, lidt er det da blevet til - Og mere spændende er på vej:)

      B&B virker seriøse og løgene ser fine ud!

      Ha en dejlig aften

      Slet
  5. Hei Karsten

    Jeg gleder meg virkelig til å besøke din blogg til neste vår! Det må bli utrolig flott blomstring hos deg da.
    Det firmaet du nevner i dag har jeg ikke hørt om. De sender sikkert ikke til Norge de heller?
    Ha en god aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei Marit

      Ja, håber selv at det vil se flot ud til våren og ind i sommeren:)
      B&B er ikke så kendte, jeg fandt dem ved at søge på en sjælden Fritillaria:)
      Og du har ret: de skriver at de ikke sender til Norge:(

      Ha en dejlig aften du med

      Slet
  6. Nej det at planlægge næste års have, er en dejlig beskæftigelse. Jeg kan fuldt følge dig. Det er da også nogle lækre løg du har fået fingre i!
    Det bliver spændende at følge til foråret!

    SvarSlet
  7. Hej Bente

    Ja ikke? - Noget er meget gennemtænkt, andet bliver temmelig spontant, Så jeg er også ret spændt.

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...