torsdag den 11. oktober 2012

Noget af en snabel

Det er nok en af årets sidste dage med så mange sommerfugle, så til de lange vinterdage tog jeg lige et par billeder:
Og ja, sikken dog et apparat denne sommerfugl flyver rundt med.
Den virkede ret ligeglad med mit kamera, og jeg tog lige lidt flere billeder.
Hvad mon det er for en?
Imponerende i solen, og det var varmt. Men frosten kommer krybende her til aften tror jeg. 
Min Sedum -Sankt Hans urt- taber sine tykke blade
Imorgen er de sidste nok røget.


4 kommentarer:

  1. Flotte sommerfuglbilder! Dessverre har det vært lite sommerfugler i hagen min i år. For kaldt kanskje?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror de sidste 3 somre har været kølige i hele norden, næste år blir bedre! (tror jeg).....

      Slet
  2. Hej Karsten

    Mon ikke det er en så kaldt Admiral.

    Fin Blog, mange gode billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malthe og Lars
      Tak for roserne.
      Jo, jeg tror i har ret, det er en Admiral. præsis samme farvetegning.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...