Og mens regn og sol afløser hinanden vokser planterne som de bedst kan.
Min Stenanthera bliver ved med at lave blomsterne nede i jordhøjde.
Ja, det ser måske noget aparte ud - sidste år havde denne Fritillaria stenanthera "ingachsai" skudt en flot stængel op, hvor blomsterne så sad ud fra - i år er det hidtil lidt temmelig meget anderledes.
Alletiders at vi ikke får samme syn hvert år!
Og heller ikke samme tid: I år er den nok 1½ måned tidligere.
Stormen Carl lagde en masse Crocus ned, men ikke de kraftige botaniske.
Her er det Crocus vernus
Og næste hold blomster gør sig parat - tulipanen forrest er en Tulipa hageri.
Og min Heuchera skyder nyt - prægtige farver uanset årstiden, her er det TerraNovas "Autumn Leaves" Fra mit store indkøb i 2010 hos Dirk i Belgien.
Så ja, en slags april, bare en måned tidligere - hvad kan det ikke blive til?



























