lørdag den 8. november 2014

På høje tid



Det har været en hektisk periode. Så jeg har skudt det alt for længe.

Men nu går det altså nordpå igen.

Det har været hård frost og der har ligget sne, men nu skulle de blive mildt, så det benytter jeg mig af.

Sidst var træerne grønne, det er der nok en del, der ikke er længere.




Billederne her er fra september. 

Nej, nogen frodighed vil jo nok ikke møde mig nu. 

Det er den mørke tid nu, før sneen kommer og lyser op.

Huset skal gøres klart til vinteren og lidt træer skal fældes - eller rettere mange, især hvis den hårde frost har fået vandet reelt ud af stammerne.

Hårdt arbejde måske - men også lidt sjovt!



8 kommentarer:

  1. Ja, god tur og held og lykke med det hårde arbejde.

    SvarSlet
  2. God tur og god arbejdslyst Karsten.

    SvarSlet
  3. God tur til Sverige! Det er nok helt annerledes der nå enn når du var der sist ja. Bladene på trærne er nok borte. Håper noen har tatt vare på frøene sine da, for det er ganske lenge siden jeg sendte de.
    Ha en deilig søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei Marit

      Ja det ser meget anderledes ud, Jeg skriver om frøene i næste nedslag:) Tak for dem!

      En dejlig aften til dig!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...