tirsdag den 13. marts 2012

Katharine - før og nu

Har Katharine Hodgkins ikke formeret sig? Hun er hvertilfælde et par uger tidligere på den end sidste år, jeg må helt til aprilbillederne 2011 for at finde hende:



Og nu idag er de 5 blevet til nogen flere:






Jeg tæller 7 blomster og mindst 3 knopper der er lige ved at springe ud. Så en pæn fordobling, det kan vi da li at se.


Godt at have disse før og efter billeder - Forskelle springer jo en i øjnene. 


Men jeg tager for lidt billeder - det er let og koster jo ikke noget, alligevel går jeg omkring med kameraet og optræder som om det er ladet med gammeldags film. Dengang hvor hvert billede kostede et par kroner. Jeg må til at trykke noget mere på den runde knap.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...